Książka pokładowa pojazdu trakcyjnego SU46-047

SU46-047

Podstawowe informacje:

Rok produkcji

1977

Numer fabryczny

303D-313

Numer EVN

 92 51 5 630 031-9 (PL-PKPC)

Historia zdarzeń:

6.10.1977

Przyjęcie lokomotywy na ilostan PKP w Lokomotywowni Pozaklasowej w Słupsku.

11.1978

Lokomotywę wyłączono z eksploatacji przy przebiegu 181 147 km (od wyjścia z fabryki) i po kilku miesiącach skierowano do trwającej 2 lata 1 naprawy rewizyjnej w ZNTK Poznań, gdzie otrzmała wózki jezdne nr 18 i 19 z lokomotywy SU46-007.

08.1985

W lokomotywowni Słupsk podczas naprawy bieżącej wymieniono agregat prądotwórczy, wzbudnicę i wszystkie silniki trakcyjne.

21.11.1990

Przyjęcie lokomotywy na ilostan Lokomotywowni w Żaganiu.

1.07.1997

Przyjęcie na ilostan Zakładu Taboru w Czerwieńsku, sekcja w Żaganiu.

5.08.2000

Przyjęcie na ilostan Zakładu Taboru we Wrocławiu, sekcja utrzymania Jelenia Góra.

27.08.2004

Lokomotywa najechała w tył pociągu nr 8681 w stacji Jędrzychowice. Uszkodzona została kabina B.

1.01.2009

Ilostan Dolnośląskiego Zakładu Spóki, sekcja utrzymania Węgliniec.

08.2012

Najechanie na drzewo. Uszkodzona zostaje kabina A (wybicie szyb czołowych, wgniecenia na poszyciu kabiny).

18.04.2017

Lokomotywa zostaje odstawiona na modernizację w PUT Węgliniec polegającą na montażu urządzeń pozwalających na wjazd do niemieckich stacji granicznych w tym GSM-r. Przy okazji otrzymuje nowy schemat malowania - żółte czoło i zielone pudło.

30.05.2019

Prowadzi rumuński transport wojskowy na trasie Chałupki - Wałcz.

3.10.2020

Przekazanie lokomotywy do Olsztyna. Lokomotywa w zestawieniu: EU07-1509+SU46-047+ET22-1027 jedzie z Węglińca do Legnicy, gdzie zostanie wpięta " na zimno" do pociągu towarowego jadącego do Inowrocławia i dalej do Olsztyna.

Zdjęcia SU46-047:

Loading