Zastanawialiście się kiedyś gdzie po okresie eksploatacji trafiają lokomotywy? Najczęściej są to tory odstawcze w okolicach macierzystych lokomotywowni, a także specjalne miejsca takie jak na wrocławskim Brochowie gdzie PKP Cargo na torach Parku „B” (rejon WBB) zgromadziło przeszło 100 lokomotyw najróżniejszych serii.
Zgrupowanie tak dużej liczby lokomotyw w jednym rejonie spowodowane było zamknięciem lokomotywowni przy których dotychczas odstawione były maszyny. Wspominam tu miedzy innymi Jelenią Górę i Węgliniec, aczkolwiek w Węglińcu po wbudowaniu nowej hali zdecydowano się najpewniej doraźnie na pozostawienie kilku niesprawnych lokomotyw (SU46-032, SU46-034, SU46-054). Poza tym w jednym miejscu łatwiej jest upilnować lokomotywy przed złomiarzami.
Oprócz elektrowozów takich jak ET22, ET21 na Brochowie odstawiono kilkadziesiąt lokomotyw spalinowych serii SM42, ST43 oraz oczywiście lokomotyw SU46. Są to lokomotywy o numerach: 006, 007, 008, 011, 012, 013, 015, 025, 026, 033, 037, 041, 043, 046, 048.

Od lewej: SU45-245, za nią ledwie widoczna SU46-012 i dalej na prawo SU46-008.

Od lewej kolejno: SM42-233, ST43-80, ST43-241, SU45-245 i SU46-008.

Odstawione od lewej strony: SU46-006, ST43-317 i ST43-128.

SU46-012, ST43-392, ST43-273, ST43-115.

Lokomotywy serii ST43 i SM42.