Kolejna „porcja” zdjęć z lokomotywami SU46 uzupełniająca moją galerię. Jest kilka świeżynek oraz zdjęcia z lat ubiegłych. Zapraszam do oglądania.

Szlakiem ze Szprotawy wjeżdża do Żagania pierwszy w tym roku pociąg z amerykańskim wojskiem. Prowadzi go SU46-023, pociąg nazywa się 770037 i jedzie w relacji Guben – Leszno Górne. Obsługa trakcyjna SU46 oczywiście od Głogowa.

SU46-047 z próżnymi platformami po amerykańskim wojsku wyjechała z Żagania na szlak do Szprotawy.

Mroźny poranek w Żaganiu i zdjęcie SU46-047 z ładownym pociągiem do Nowogrodu Bobrzańskiego.

Po całonocnym postoju w Żaganiu z pociągiem 172019/8 rel. Suwałki – Leszno Górne do pracy przybyła drużyna manewrowa i widoczny na zdjęciu pociąg w końcu jedzie się rozładować na bocznicę w Pstrążu (Leszno Górne).

Do Żagania w dniu dzisiejszym przyjechała SU46-023 z pociągiem wojskowym 772011 relacji Guben – Żagań. Na początku października po dziewięciu miesiącach służby na wschodniej flance NATO „Żelazną brygadę” 4. Dywizji Piechoty z fortu Carson zastąpili żołnierze „Brygady sztyletów” z 1. Dywizji Piechoty Armii USA z Fort Riley w Kansas. Na zdjęciu jeden w wielu eszelonów przyjeżdżających do Żagania w październiku z pojazdami opancerzonymi Oshkosh M-ATV. Pojazdy te posiadają 370 konny silnik, masę własną 12,5 tony, prędkość maksymalną 105 km/h i zasięg 510 km.

SU46-026 podczas oczekiwania na podmianę maszynistów w stacji Żary.

SU46-047 prowadzi pociąg towarowy z Głogowa do Węglińca.

SU46-053 i ST43-22 luzem wyjeżdżają z Żagania do Węglińca.

Węgliniecka gwiazda prowadzi próżny skład wagonów typu Eaos z Głogowa do Żagania.

SU46-047 z platformami pod załadunek sprzętu wojskowego na bocznicy w Pstrążu mija na biegu stację Małomice.