Nowe zdjęcia na stronie

Korzystając z wolnej chwili od obowiązków służbowych postanowiłem uzupełnić galerię zdjęciową pojazdów innych serii niż SU46. W większości są to zdjęcia lokomotyw eksploatowanych przez Freightliner PL, a jest to związane z moją nową stroną na Facebooku – “Mój FPL” – gdzie umieszczać będę zdjęcia w/w taboru kolejowego. Korzystając z tej okazji chciałbym serdecznie zaprosić do zajrzenia na FB – Mój FPL.

Natomiast jeśli chodzi o lokomotywy SU46 to nie mam niestety żadnych pozytywnych wiadomości. Na chwilę obecną krążą pewne plotki, którymi nie zamierzam się zajmować. Jak będzie coś konkretnego, to natychmiast poinformuję. Chciałbym też dodać, że w opracowaniu są dwa artykuły: “Lokomotywy serii SU46 w Żaganiu” i “SU46 PIKO”. Na tą chwilę to wszystko.

X4EA-061
7.02.2023. Okmiany.
Leasingowany od Cargounit przez Freightliner PL Vectron X4EA-061 “Dawid” z pociągiem Horka GBF – Wrocław Brochów.
E6ACTd-104
25.04.2023. Małomice.
Tor 4 w Małomicach i “Dragon” FPL-a ze składem “stalówek” do tutejszego Wuppermanna.
JT42M-66602
2.11.2023. Małomice.
JT42M-66602 pozuje do zdjęcia po zakończeniu pierwszego dnia rozładunku stali, która do tutejszego zakładu Wuppermann przyjechała ze Słowacji.
JT42M-66602
2.11.2023. Małomice.
JT42M-66602 chwilę po przyprowadzeniu 23 wagonów załadowanych stalą do tutejszego zakładu Wuppermann.
JT42M-66005
19.03.2024. Smardzów Wrocławski.
Tym razem zdjęcie stanowiska maszynisty w lokomotywie JT42M-66005 w wersji “europejskiej” dostosowanej do ruchu po niemieckiej sieci kolejowej. Foto wykonane zostało podczas dłuższego postoju w jednej z dolnośląskich stacji. Na pierwszy rzut oka duża ilość manometrów, przełączników, manipulatorów sprawia wrażenie dużego skomplikowania, jednak nic bardziej mylnego. Lokomotywy Class66 są bardzo proste w obsłudze, przy tym bardzo silne. W firmie Freightliner PL na co dzień prowadzimy pociągi ważące powyżej 3500 ton brutto!
JT42M-66001
1.11.2015. Żary.
Mój złoty pociąg.
W okolicach Wałbrzycha od dawana szukają złotego pociągu. Ja znalazłem swój złoty pociąg pewnego chłodnego i słonecznego ranka w stacji Żary. Była to lokomotywa JT42M-66001 “Willy Brandt” Freightliner PL oświetlona promieniami wschodzącego słońca oczekująca na podanie sygnału “Wolna Droga”.
66004
17.03.2016. podg Czerwieńsk Południe.
JT42M-66004 ze składem próżnych węglarek relacji Sulechów – Wrocław Brochów przed semaforem wjazdowym na podg Czerwieńsk Południe.
JT42M-66011
28.11.2017. Zielona Góra.
JT42M-66011 z pociągiem Szczecin Port Centralny SPA – Wrocław Brochów WBAa podczas postoju w stacji Zielona Góra.
JT42M-653-05
19.01.2022. Węgliniec.
Zazwyczaj zapchana stacja Węgliniec tego poranka była wyjątkowo pusta co pozwoliło “ustrzelić” lokomotywę JT42M-653-05 Freightliner PL wjeżdżającą od Horki z pociągiem Brake – Oława.
311D-07
13.07.2014. Doboszowice.
311D-07 w służbie dla Freightliner PL podczas manewrów na bocznicy Doboszowice. Wspaniałe warunki do wykonania zdjęcia zapewniło piękne, zachodzące słońce.
JT42M-513-02
21.03.2024. Abzw. Särichen.
JT42M-513-02 z pociągiem do Bitterfeld mija posterunek odgałęźny Särichen jadąc w kierunku Niesky.
JT42M-66015
22.05.2020. Rokitki.
JT42M-66015 z ładownymi zbożówkami jadącymi z Oławy do Brake oczekuje na podmianę maszynistów w stacji Rokitki.
193-623
27.06.2023. Czernica Wrocławska.
Vectron 193-623 ze składem autolawet mija na biegu stację Czernica Wrocławska.
248-032
21.03.2024. Abzw. Särichen.
Spalinowo-elektryczny Vectron 248-032 Captrain z pociągiem kontenerowym zjechał przed chwilą z łącznicy Abzw. Mückenhain – Abzw. Särichen i zajmuje szlak do Niesky.
44_1144-9
16.03.2024. Żary.
Klasyczny żarski motyw z semaforami kształtowymi strzegącymi wjazdu do stacji szlakami z Żagania i Jankowej Żagańskiej. Między semaforami “ustrzelony” pociąg turystyczny RPM 77248 zorganizowany przez Lausitzer Dampflok Club prowadzony parowozem 41 1144. Pociąg jedzie do Żagania, gdzie nastąpi zmiana kierunku i niemieccy turyści pojada do Żar przez Bieniów.

Loading

Dodaj komentarz