Ostatnia jazda SU46-023

W dniu dzisiejszym podczas prowadzenia pociągu towarowego rel. Sulików – Węgliniec silnik spalinowy lokomotywy SU46-023 uległ poważnej awarii tym samym lokomotywa ze względu na brak zapasowego silnika spalinowego oraz brak części zamiennych została trwale wyeliminowana z ruchu.

Przypomnijmy, że blisko miesiąc temu lokomotywa SU46-023, która odstawiona była od początku maja 2019 na defekt silnika spalinowego (awaria w układzie korbowo – tłokowym) wróciła do ruchu dzięki naprawie silnika i wykorzystaniu części z odstawionej na wrocławskim Brochowie lokomotywy SU46-007 ( 007 została specjalnie na tą okazję ściągnięta do Węglińca).

18.10.2017. Żagań.
Do Żagania w dniu dzisiejszym przyjechała SU46-023 z pociągiem wojskowym 772011 relacji Guben – Żagań. Na początku października po dziewięciu miesiącach służby na wschodniej flance NATO „Żelazną brygadę” 4. Dywizji Piechoty z fortu Carson zastąpili żołnierze „Brygady sztyletów” z 1. Dywizji Piechoty Armii USA z Fort Riley w Kansas. Na zdjęciu jeden w wielu eszelonów przyjeżdżających do Żagania w październiku z pojazdami opancerzonymi Oshkosh M-ATV. Pojazdy te posiadają 370 konny silnik, masę własną 12,5 tony, prędkość maksymalną 105 km/h i zasięg 510 km.

Loading

Dodaj komentarz